Στην τελική ευθεία μπήκε η κατασκευή της «Ενωτικής Σίνδου», ενός σημαντικού οδικού έργου για την ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης, καθώς θα συνδέσει τη Βιομηχανική Περιοχή με τον οδικό άξονα Πατρών – Αθηνών – Θεσσαλονίκης – Ευζώνων (ΠΑΘΕ) και με την εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Έδεσσας.
Για το συγκεκριμένο έργο –τη μελέτη του οποίου ανέλαβε η σύμπραξη γραφείων «Εύεργος Α.Ε. – Δουκέλης Ιωάννης»– μίλησε στα «Εργοταξιακά Θέματα» ο αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων κ. Πάρης Μπίλλιας, ο οποίος επισήμανε τα εξής:
«Η κατασκευή της «Ενωτικής Σίνδου» μπαίνει σε τροχιά υλοποίησης, καθώς υπογράφηκε η σύμβαση για τη μελέτη του έργου. Στο τέλος του τρέχοντος έτους αναμένουμε να έχουμε ολοκληρωμένη και εγκεκριμένη τη μελέτη, με στόχο να εντάξουμε το έργο στο Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο Αναφοράς (ΕΣΠΑ) και το 2023 να προχωρήσουμε σε δημοπράτηση.
»Από το νέο αυτό αυτοκινητόδρομο αναμένεται να εξυπηρετούνται καθημερινά χιλιάδες οδηγοί που εργάζονται στη Βιομηχανική Περιοχή Θεσσαλονίκης (ΒΙ.ΠΕ.Θ.) και ευρύτερα στο δυτικό άκρο της Θεσσαλονίκης, καθώς και όσοι μετακινούνται από και προς το Δήμο Χαλκηδόνας και την Πέλλα.
»Η ολοκλήρωση του έργου θα βελτιώσει τη σύνδεση της ΒΙ.ΠΕ.Θ. με το εθνικό και το διευρωπαϊκό οδικό δίκτυο, καθώς σήμερα όλη η κυκλοφορία προς Βορρά ακολουθεί αναγκαστικά την επαρχιακή οδό 5, με αποτέλεσμα να παρατηρούνται κυκλοφοριακά προβλήματα και μεγάλες καθυστερήσεις.
»Η «Ενωτική Σίνδου» θα επιφέρει αύξηση του επιπέδου οδικής ασφάλειας στο οδικό δίκτυο βαριάς κυκλοφορίας που εξυπηρετεί τη ΒΙ.ΠΕ.Θ. και παράλληλα θα υποβοηθήσει την αναπτυξιακή πορεία της ΒΙ.ΠΕ.Θ., στην οποία λειτουργούν βιομηχανικές και βιοτεχνικές μονάδες με σημαντικές εξαγωγές και εγκαταστάσεις logistics. Και οι συγκεκριμένες υποδομές απαιτούν δίκτυο που να μπορεί να υποστηρίξει καθημερινά υψηλό κυκλοφοριακό φόρτο από βαρέα κυρίως οχήματα».