Σημαντικές ειδήσεις

Ομιλία του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της κ. Χρήστου Βίνη στο 5ο Συνέδριο Υποδομών – Μεταφορών ITC 2022

Ξεκινά η δεύτερη φάση των έξι διαγωνισμών για το μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών στην ιστορία της χώρας ύψους 4 δισ. ευρώ, όπως προανήγγειλε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Χρήστος Βίνης από το βήμα του συνεδρίου Υποδομών – Μεταφορών ITC 2022.

Συγκεκριμένα, ο κ. Βίνης αναφέρθηκε στην άμεση έναρξη διενέργειας του διαλόγου με τους συμμετέχοντες για τα έξι κομβικά έργα που δημοπρατούνται από την ΕΡΓΟΣΕ με τη διαδικασία του ανταγωνιστικού διαλόγου, ενώ παράλληλα ανακοίνωσε ότι μέσα στο καλοκαίρι θα ξεκινήσουν οι διαγωνιστικές διαδικασίες των επτά συμβούλων, που θα ενισχύσουν την ικανότητα υλοποίησης των έργων.

«Η πιστή τήρηση του χρονοδιαγράμματος που έθεσε η ΕΡΓΟΣΕ δεν αφορά μόνο τα έργα του Ανταγωνιστικού Διαλόγου, τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Βίνης, αλλά συνολικά την αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, ο σχεδιασμός για την υλοποίηση του οποίου έχει ήδη ολοκληρωθεί.

»Η στρατηγική μας βασίστηκε σε τρεις κύριους άξονες:

  1. Στην επίλυση των προβλημάτων που εντοπίσαμε στις υφιστάμενες συμβάσεις έργων και μελετών.
  2. Στην άμεση προώθηση των δημοπρατήσεων των μειοδοτικών διαγωνισμών.Στην κατάρτιση ενός τολμηρού και πρωτόγνωρου για τα δεδομένα του ελληνικού σιδηροδρόμου προγράμματος
  3. δημοπρατήσεων με ανταγωνιστικό διάλογο, για την σύνδεση των κομβικών λιμένων της χώρας.

»Μάλιστα, πέρυσι τέτοιο καιρό στο ίδιο συνέδριο, δεσμευτήκαμε για όλα αυτά και φέτος είμαστε σε θέση να πούμε ότι όλα έχουν υλοποιηθεί».

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ αναφέρθηκε επίσης στην επίσπευση των διαδικασιών για την ολοκλήρωση κρίσιμων υποδομών που αναβαθμίζουν το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας με τη δημοπράτηση επτά έργων, συνολικού προϋπολογισμού 515,3 εκατ. ευρώ. Ταυτόχρονα, προετοιμάζεται το έδαφος για νέες δημοπρατήσεις έργων εντός του καλοκαιριού, προϋπολογισμού 55 εκατ. ευρώ.

Ο κ. Βίνης, στάθηκε επίσης, στη συνολική προσπάθεια ολοκλήρωσης των έργων που αφορούν την εγκατάσταση ειδικών σιδηροδρομικών συστημάτων στη σιδηροδρομική γραμμή Αθήνας – Θεσσαλονίκης – Προμαχώνα, με στόχο τη μείωση της διαδρομής Αθήνας – Θεσσαλονίκης σε 3 ώρες και 15 λεπτά.

Η ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε. συστάθηκε το 1996 ως θυγατρική εταιρεία του ΟΣΕ, ανήκει στις ΔΕΚΟ και αποστολή της είναι η ολοκλήρωση ενός σύγχρονου σιδηροδρομικού δικτύου που θα αποτελέσει σημαντικό αναπτυξιακό πυλώνα για την ελληνική οικονομία και κοινωνία. Η εταιρεία απασχολεί σήμερα περισσότερα από 200 έμπειρα και άριστα καταρτισμένα στελέχη.

Ελέγξτε επίσης

Υπουργείο υποδομών και μεταφορών

Μεγάλα έργα στη δυτική Ελλάδα Ο αρμόδιος για τις υποδομές υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. …

Τα Περιοδικά μας