Ο τομέας των κατεδαφίσεων και των αναδιαμορφώσεων είχε ανέκαθεν αδυναμία στην επεξεργασία οπλισμένων υλικών. Όσον αφορά την ανάκτηση ενισχυμένων υλικών, οι εταιρείες αναγκάστηκαν να συμβιβαστούν με τα όρια των μηχανημάτων, κάτι το οποίο ήταν αρκετά δαπανηρό. Ο λόγος γι’ αυτό συνοψίζεται από έναν εργολάβο με εργοτάξια σε όλη την Ευρώπη: “Όταν πρόκειται για ενισχυμένα υλικά, το κόστος και τα χρονοδιαγράμματα αυξάνονται. Είναι γνωστό ότι το πιο κρίσιμο πρόβλημα είναι το σίδερο, το οποίο, κατά την επεξεργασία του από τα μηχανήματα, συχνά κόβει τον ιμάντα μεταφοράς προκαλώντας μεγάλες διακοπές λειτουργίας της ίδιας της παραγγελίας”.
Για την αντιμετώπιση του συγκεκριμένου προβλήματος ιδανική λύση αποτελεί η εγκατάσταση του κάδου θραύσης MB Crusher στο υπάρχον μηχάνημα ώστε να θρυμματιστεί το ενισχυμένο υλικό στο απαιτούμενο μέγεθος κόκκων. Με τη δύναμη της βαρύτητας ο σίδηρος απλά βγαίνει από το άνοιγμα εξόδου του θραυστήρα μαζί με το θρυμματισμένο υλικό. Στη συνέχεια, μπορεί να προστεθεί ένας διαχωριστής σιδήρου 24Volt, μια συσκευή που εγκαθίσταται στη μονάδα MB Crusher και χειρίζεται απευθείας από την καμπίνα του εκσκαφέα.
Από την πεδιάδα της Μπρέσια στη βόρεια Ιταλία, μας λένε ότι “αφού δοκιμάσαμε τα πάντα για να επεξεργαστούμε το κοσκινισμένο υλικό με τον ερπυστριοφόρο σπαστήρα στο εργοτάξιο, εισάγαμε στο στόλο των μηχανημάτων μας τον κάδο θραύσης BF90.3, με τον οποίο μπορέσαμε να θρυμματίσουμε το κοσκινισμένο υλικό από την κατεδάφιση ορισμένων χοιροστασίων εύκολα και σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Δεν υπήρχαν προβλήματα με το σίδερο, οπότε δεν υπήρχαν διακοπές ή προβλήματα που θα επιβράδυναν τις εργασίες, κάτι που είχαμε βιώσει με άλλα συστήματα”
Πηγαίνοντας σε ένα αστικό κέντρο, βρίσκουμε ένα εργοτάξιο στη νότια Γαλλία, όπου ένα κτίριο του 1930 έπρεπε να κατεδαφιστεί για να δημιουργηθεί ένα νέο συγκρότημα 26 κατοικιών. Σε αυτή την περίπτωση, η χρήση του κάδου θραύσης BF90.3 της MB Crusher, εγκατεστημένου σε εκσκαφέα Liebherr 924, επέτρεψε τη θραύση όλου του οπλισμένου υλικού, απαλλάσσοντάς το από το σίδηρο, ώστε να μπορεί να επαναχρησιμοποιηθεί άμεσα για το υπόστρωμα στην κατασκευή του χώρου στάθμευσης. Ο διευθυντής του εργοταξίου υποστηρίζει: “Αυτό ήταν ένα εξαιρετικό οικονομικό και περιβαλλοντικό αποτέλεσμα, το οποίο έδωσε μια νέα ώθηση στη δουλειά μας: απαλλαχθήκαμε από το σίδερο χωρίς προβλήματα και πολύ γρήγορα.