Υπογειοποίηση τρένου στην Πάτρα

Πρόκειται για ένα μεγάλο έργο, προϋπολογισμού περίπου μισό δισ. που δεν ήταν εφικτό να χρηματοδοτηθεί από το ΠΔΕ, ωστόσο το έργο ανήκει σε ένα ευρύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων που εκπονεί το υπουργείο, ύψους 3,3 δις. ευρώ.

Σύμφωνα με τον Υπουργό, ο αρχικός σχεδιασμός προέβλεπε μερική υπογειοποίηση, γύρω στα 2 χιλιόμετρα. Τελικά θα υπογειοποιηθούν  5,6 χλμ. ικανοποιώντας ορισμένες βασικές αρχές όπως:

  • Μπορεί να χρηματοδοτηθεί από την ΕΕ
  • Πατά ακριβώς πάνω στη χάραξη της υφιστάμενης γραμμής, απλώς ένα πολύ μεγάλο μέρος της υπογειοποιείται,
  • Απελευθερώνει έτσι το κέντρο της πόλης, το αποκαθιστά με αναπλάσεις κι αποδίδει την Πάτρα ξανά στους Πατρινούς,
  • Ανοίγει την πόλη με μέτωπο προς τη θάλασσα,
  • Eνώνει το λιμάνι της Πάτρας με έναν σύγχρονο σιδηρόδρομο
  • Διατηρεί σε λειτουργία τον Προαστιακό,
  • Και ενισχύει την ασφάλεια πεζών και οδηγών.

Ελέγξτε επίσης

Ξεκινούν άμεσα οι εργασίες αναβάθμισης του δικτύου ηλεκτροφωτισμού στο παράπλευρο οδικό δίκτυο του άξονα ΠΑΘΕ

Το «πράσινο» φως για την έναρξη των εργασιών αναβάθμισης του δικτύου ηλεκτροφωτισμού στο παράπλευρο οδικό …

Τα Περιοδικά μας