Με κοινοτικά κονδύλια η επέκταση του ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης

Μοναδική ευκαιρία για τη χώρα μας να αξιοποιήσει τα κοινοτικά κονδύλια για την επέκταση του μετρό Θεσσαλονίκης προς τα δυτικά την περίοδο 2020 - 2024 παρουσιάστηκε διά στόματος του συντονιστή του διαδρόμου Ανατολή - Ανατολική Μεσόγειος των Διευρωπαϊκών Δικτύων Μεταφορών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κ. Μάθιου Γκρος, ο οποίος επισκέφθηκε το σταθμό «Βενιζέλου» του μετρό αλλά και το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

«Βασική προϋπόθεση για να ενταχθεί στα χρηματοδοτικά κονδύλια ο σχεδιασμός της επέκτασης του Μετρό, διευκρίνισε, είναι η ωριμότητα του έργου, καθώς σε περίπτωση μη εκτέλεσής του τα κοινοτικά κονδύλια θα πρέπει να επιστραφούν και να δοθούν σε κάποιο άλλο κράτος-μέλος της ΕΕ που είναι έτοιμο να υλοποιήσει με ακρίβεια το project του».

Σύμφωνα ωστόσο με τον κ. Γκρος, η Ελλάδα, με την κατασκευή του έργου του μετρό στη Θεσσαλονίκη αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση, διότι πέτυχε να ξεπεραστούν οι διαφωνίες φορέων, εν αντιθέσει με άλλα ευρωπαϊκά έργα τα οποία κωλυσιεργούν εξαιτίας αντιδράσεων.

«Αυτό που καταφέρατε εδώ είναι ένα δύσκολο εγχείρημα, με δεδομένο ότι ζούμε σε μια εποχή που καθένας εμμένει στη θέση του πεισματικά» σημείωσε ο κ. Γκρος και πρόσθεσε: «Είστε πολύ τυχεροί που έχετε ανοιχτόμυαλους ανθρώπους, οι οποίοι κατάφεραν να γεφυρώσουν την ιστορία και τη σύγχρονη κινητικότητα».

Τους Ευρωπαίους αξιωματούχους ξενάγησαν στο σταθμό Βενιζέλου ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό καθηγητής Γιάννης Μυλόπουλος και η διευθύντρια της Εφορείας Αρχαιοτήτων της Θεσσαλονίκης κ. Πολυξένη Βελένη, παρουσία του γενικού γραμματέα Μεταφορών και Υποδομών κ. Θάνου Βούρδα.