SPANOS GROUP: Σύστημα επεξεργασίας και ανακύκλωσης ανακτημένου ασφαλτομίγματος AMMANN-RSS120

Η επεξεργασία της ανακυκλωμένης ασφάλτου (reclaimed asphalt -RAP) πριν από τη χρήση του για παραγωγή ανακυκλωμένου ασφαλτομίγματος συνίσταται στην θραύση και διαβάθμιση αυτού με τα κατάλληλα μηχανήματα.

Η oμoιoμoρφία, η μη-μεταβλητότητά του επεξεργασμένου RAP καθώς και η χαμηλή περιεκτικότητά του σε filler και μικρόκκοκα κλάσματα, διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στον έλεγχο της παραγωγής και κατά συνέπεια στην ποιότητα του ανακυκλωμένου ασφαλτομίγματος.

Η συμβατική μέθοδος που εφαρμόζεται μέχρι σήμερα είναι θραύση του RAP με συμβατικό σπαστήρα και διαλογή του RAP σε 1 ή 2 διαβαθμίσεις συν over.

Τα προβλήματα που δημιουργεί η συμβατική θραύση είναι αύξηση λεπτόκοκκων (filler) λόγω της αναγκαστικής θραύσης των ανακτημένων αδρανών δια κρούσης, μη διαχωρισμός των συσσωματώσεων ασφάλτου και αναποτελεσματική αποκόλληση ασφάλτου από τα αδρανή.

Το νέο ειδικό shredder της ΑΜΜΑΝΝ επεξεργασίας και ανακύκλωσης ανακτημένου ασφαλτομίγματος της ΑΜΜΑΝΝ περιλαμβάνει μια σειρά πλεονεκτημάτων, όπως:

Το διαχωρισμό συσσωματώσεων της ανακτημένης ασφάλτου, την αποτελεσματική αποκόλληση της ανακτημένης ασφάλτου από τα αδρανή, την ελεγχόμενη απομόχλευση των ανακτημένων αδρανών για τη μη-αύξηση των λεπτόκοκκων (filler) στο επεξεργασμένο RAP και το μέγιστος έλεγχος της κοκκομετρικής διαβάθμισης του επεξεργασμένου RAP & εμπλουτισμός αυτού σε περιεκτικότητα ανακτημένης ασφάλτου.

Η συντήρηση του AMMANN RSS120-M είναι ιδιαίτερα απλή (γρήγορη αντικατάσταση αναλώσιμων μερών, στιβαρότητα και μεγάλη αντοχή, ταχύτατη αλλαγή κοσκίνων, σύστημα ειδοποίησης/αντιμετώπισης προβλημάτων).

Το μηχάνημα είναι ερπυστριοφόρο ενώ για την μεταφορά του απαιτείται μια χαμηλή πλατφόρμα. Η εγκατάσταση και θέση σε λειτουργία πραγματοποιείται εντός 30 λεπτών μόνο! Αποτελεί μια ολοκληρωμένη λύση καθώς διαθέτει ενσωματωμένα πρωτογενή και δευτερογενή shredder, διαχωριστή μετάλλου, δονητικό κόσκινο με δύο διαλογές + over και επιλογή ανακύκλωσης του over. Είναι εξοπλισμένο με κινητήρα diesel 256 kW και γεννήτρια ισχύος 400 kVA.

Ο εργονομικός πίνακας ελέγχου είναι εύκολα προσβάσιμος και υπάρχει δυνατότητα χειρισμού μέσω ασύρματου ραδιοχειριστηρίου τελευταίας γενιάς.