ΣΤΑ.ΣΥ.: Στις ράγες η νέα γραμμή "4"

Η δημοπράτηση για το μεγαλύτερο έργο υποδομής για τα επόμενα 10 χρόνια ξεκίνησε στις 30 Ιουνίου, και αφορά το πρώτο τμήμα της νέας Γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας.

«Πρόκειται για ένα μεγάλο έργο υποδομής που μπορεί να χαρακτηριστεί έντονα αναπτυξιακό» τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της Αττικό Μετρό Θόδωρος Παπαδόπουλος σε συνέδριο υποδομών - μεταφορών.

Η νέα γραμμή θα ξεκινά από το άλσος Βεΐκου και θα καταλήγει στου Γουδή. Θα διαθέτει 13 χλμ. υπόγειας σήραγγας διπλής τροχιάς και 14 σταθμούς μήκους έως 110 μέτρων, με πλευρικές αποβάθρες και με χρονοαπόσταση 3 λεπτών, που ενδέχεται να μειωθεί σε 2 λεπτά . Στο διαγωνισμό συμπεριλαμβάνεται και η προμήθεια 18 νέων συρμών χωρίς οδηγούς.

Όπως γνωστοποίησε ο διευθύνων σύμβουλος της Αττικό Μετρό, η φάση δημοπράτησης θα διαρκέσει μέχρι το τέλος του 2018, και θα συμπεριλαμβάνει περιβαλλοντικές εγκρίσεις, αρχαιολογικές εργασίες και διαγωνισμούς για μετατόπιση δικτύων οργανισμών κοινής ωφέλειας.

Η υλοποίηση του έργου προβλέπεται να γίνει σε 8 χρόνια, από το 2019 μέχρι το τέλος του 2026. Το κόστος του έργου είναι 1,45 δισ.ευρώ (1,8 δισ με ΦΠΑ) και αφορά μεταξύ άλλων ένα νέο Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας και νέο κτίριο επισκευών στο Αμαξοστάσιο Σεπολίων.