Εκτύπωση  Αποστολή
 ΜΗΝΙΑΙΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
ΤΕΥΧΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
Κυκλοφορεί
ΤΕΥΧΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
  Αρχείο περιοδικών
 
 
 Αρχική Σελίδα
Επικαιρότητα
 Πρόσωπα
 Κατασκευές
 Υλικά
 Μηχανήματα έργων
 Ατζέντα
 Θέσεις
 Ταυτότητα
 Χρήσιμα links
 Επικοινωνία
   
Γίνε συνδρομητής!  
 

στο διαδίκτυο
στο site
 
 
 
Ιπτάμενη γέφυρα!
 



Eνα εντυπωσιακό θέαμα παρουσίασε η προκατασκευασμένη γέφυρα που σηκώνεται αβίαστα στον αέρα προτού συνδεθεί με ακρίβεια στο σημείο όπου προοριζόταν. Ένα έργο που μοιάζει τόσο απλό είναι αποτέλεσμα πολύ λεπτομερούς σχεδιασμού και εξοπλισμού υψηλής τεχνολογίας. Η ομάδα των ειδικών που εργάστηκε στο έργο αντιμετώπισε πολύ συγκεκριμένες προκλήσεις κατά τη φόρτωση και την εγκατάσταση.

Στοιχεία της γέφυρας αποτελούνταν από προκατασκευασμένο σκυρόδεμα. Η πρόκληση: αυτά τα μεγάλα στοιχεία, μήκους περίπου 20 μέτρων, πλάτους περίπου 4 μέτρων και συνολικού βάρους περίπου 88 μετρικών τόνων, παρουσιάζουν μόνο λεπτά τοιχώματα, καθιστώντας τα εύθραυστα και απαιτώντας ειδική λύση βάση λεπτομερούς σχεδίου καθώς και εξελιγμένη τεχνολογία. Οι τέσσερις, μόνιμα καθορισμένες άγκυρες στερέωσης στο σκυρόδεμα σχεδιάστηκαν μόνο για μέγιστο φορτίο 25 μετρικών τόνων. Αν το φορτίο ήταν πιο βαρύ, θα είχαν εξαφανιστεί. Αυτό σήμαινε ότι και η κατανομή του φορτίου ήταν πρωταρχικής σημασίας. Οι ακριβείς υπολογισμοί ήταν απαραίτητοι έτσι ώστε να εξασφαλιστεί η μέγιστη γωνία ανύψωσης σε 7 °. Για το σκοπό αυτό, κάθε καλώδιο ανύψωσης έπρεπε να έχει μήκος 18 m και έτσι η τυπική μέθοδος με βάση αλυσίδες θα ήταν δύσκολη και δαπανηρή. Για το λόγο αυτό, το σύστημα συμπληρώθηκε συμπληρωματικά με στρογγυλά ιμάντα.

Οι ειδικοί του ομίλου με εξειδίκευση τις ανυψώσεις και στην καινοτομία, αντιμετώπισαν το πρόβλημα με την ακόλουθη λύση: χρησιμοποιώντας έναν προσαρμογέα αντιστάθμισης για στρογγυλό ιμάντα για τη μεταφορά των 88 μετρικών τόνων και τη σύνδεση κρίκων ποιότητας 10, οι μηχανικοί σχεδίασαν ένα σύντομο αλυσιδωτό σύστημα 2x MAX MAXI 28 mm με ένα συμπαγές στοιχείο και τέσσερις συνδέσμους IB.

Το δύσκολο αυτό έργο απαιτούσε καινοτομία ώστε να ξεπεραστούν τα πρακτικά εμπόδια της κατασκευής και της τοποθέτησης τους .Η RUD ήταν ο μοναδικός κατασκευαστής που ήταν σε θέση να προσφέρει μια έξυπνη και ανθεκτική λύση που να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις ποιότητας 10.
 
 Επικαιρότητα
Απολύτως επιτυχημένη η 1η διεθνής έκθεση “Ascen.tec”
Eurolog 2019: Aναδείχθηκαν ο manager και το project της χρονιάς από το ilme
Κεντρική εκδήλωση ΓΣΕΒΕΕ «1919-2019 - 100 Χρόνια ΓΣΕΒΕΕ: Η ιστορία μας, ιστορία του τόπου μας»
«Καλλέργης Μηχανήματα»: Νέα συνεργασία για υγραεριοκίνηση μηχανών ντίζελ
Δήμος Περιστερίου: Επένδυση πνοής με ηλεκτρικά και Euro 6
«Έπεσαν» οι υπογραφές για τη ΣΔΙΤ κατασκευής και λειτουργίας μονάδας επεξεργασίας απορριμάτων Ν.Ηλείας
Παρατείνεται η υποβολή προτάσεων για τα “Greek Green Awards 2019”
ΜΑΝ HELLAS TRUCK & BUS S.A. : Ρεκόρ πωλήσεων μεταχειρισμένων φορτηγών το 2018
Αυτοκινητόδρομος Ε65: Ξεκινούν οι εργασίες στο νότιο τμήμα του
Eγκαίνια του πρώτου στη Βόρεια Ελλάδα «Πάρκου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης & Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης»
Περιφέρεια Αττικής: Ημερίδα για την εξοικονόμηση ενέργειας στα δημοτικά κτίρια
© ΤΕΧΝΟΕΚΔΟΤΙΚΗ  | Όροι χρήσης  | Πληροφορίες  | Facebook