Εκτύπωση  Αποστολή
 ΜΗΝΙΑΙΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
ΤΕΥΧΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
Κυκλοφορεί
ΤΕΥΧΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
  Αρχείο περιοδικών
 
 
 Αρχική Σελίδα
Επικαιρότητα
 Πρόσωπα
 Κατασκευές
 Υλικά
 Μηχανήματα έργων
 Ατζέντα
 Θέσεις
 Ταυτότητα
 Χρήσιμα links
 Επικοινωνία
   
Γίνε συνδρομητής!  
 

στο διαδίκτυο
στο site
 
 
 
ΣΤΑ.ΣΥ.: Στις ράγες η νέα γραμμή "4"
 



Η δημοπράτηση για το μεγαλύτερο έργο υποδομής για τα επόμενα 10 χρόνια ξεκίνησε στις 30 Ιουνίου, και αφορά το πρώτο τμήμα της νέας Γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας.

«Πρόκειται για ένα μεγάλο έργο υποδομής που μπορεί να χαρακτηριστεί έντονα αναπτυξιακό» τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της Αττικό Μετρό Θόδωρος Παπαδόπουλος σε συνέδριο υποδομών - μεταφορών.

Η νέα γραμμή θα ξεκινά από το άλσος Βεΐκου και θα καταλήγει στου Γουδή. Θα διαθέτει 13 χλμ. υπόγειας σήραγγας διπλής τροχιάς και 14 σταθμούς μήκους έως 110 μέτρων, με πλευρικές αποβάθρες και με χρονοαπόσταση 3 λεπτών, που ενδέχεται να μειωθεί σε 2 λεπτά . Στο διαγωνισμό συμπεριλαμβάνεται και η προμήθεια 18 νέων συρμών χωρίς οδηγούς.

Όπως γνωστοποίησε ο διευθύνων σύμβουλος της Αττικό Μετρό, η φάση δημοπράτησης θα διαρκέσει μέχρι το τέλος του 2018, και θα συμπεριλαμβάνει περιβαλλοντικές εγκρίσεις, αρχαιολογικές εργασίες και διαγωνισμούς για μετατόπιση δικτύων οργανισμών κοινής ωφέλειας.

Η υλοποίηση του έργου προβλέπεται να γίνει σε 8 χρόνια, από το 2019 μέχρι το τέλος του 2026. Το κόστος του έργου είναι 1,45 δισ.ευρώ (1,8 δισ με ΦΠΑ) και αφορά μεταξύ άλλων ένα νέο Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας και νέο κτίριο επισκευών στο Αμαξοστάσιο Σεπολίων.
 
 Επικαιρότητα
Η Fischer συμμετείχε στις σήραγγες Τεμπών - Πλαταμώνα
Κερδίζει το εμπορικό ενδιαφέρον η 2η διεθνής έκθεση ELEC.TEC
VERDE.TEC: Το αίτημα της αγοράς γίνεται πραγματικότητα
Έρχεται ανανεωμένη και δυναμική η 2η Διεθνής Έκθεση «ELEC.TEC» 2018
VERDE.TEC: Η ΑΓΟΡΑ ΕΔΩΣΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΗΝ ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΚΘΕΣΗ
Κιούκης: Δεν εφαρμοζόταν η νομοθεσία για τα ΑΕΚΚ στα ιδιωτικά και δημοσιά έργα
Εξαγοράστηκε το κομμάτι του εξοπλισμού οδοποιίας της Atlas από τη Fayat
ΠΕΠ Θεσσαλίας Ζητάει επιτάχυνση των διαδικασιών ο Αγοραστός
Πώς προστατεύονται οι δημόσιες συμβάσεις έργων
Μέχρι το τέλος Μαρτίου ολοκληρώνεται ο αυτοκινητόδρομος Αθήνα-Θεσσαλονίκη
Αυτοματισμοί στη βιομηχανία εξόρυξης
© ΤΕΧΝΟΕΚΔΟΤΙΚΗ  | Όροι χρήσης  | Πληροφορίες