Εκτύπωση  Αποστολή
 ΜΗΝΙΑΙΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
ΤΕΥΧΟΣ ΙΟΥΝΙΟΥ
Κυκλοφορεί
ΤΕΥΧΟΣ ΙΟΥΝΙΟΥ
  Αρχείο περιοδικών
 
 
 Αρχική Σελίδα
 Επικαιρότητα
 Πρόσωπα
 Κατασκευές
 Υλικά
Μηχανήματα έργων
 Ατζέντα
 Θέσεις
 Ταυτότητα
 Χρήσιμα links
 Επικοινωνία
   
Γίνε συνδρομητής!  
 

στο διαδίκτυο
στο site
 
 
 
Volvo FH16 με προδιαγραφές Euro 6
 


Από τις αρχές Ιουνίου 2014 ξεκινά να διατίθεται τo νέο Volvo FH16 με κινητήρα Euro 6. Με μέγιστη ισχύ έως 750 hp και ροπή 3550 Nm, παραμένει από τα ισχυρότερα φορτηγά στον κόσμο.

Επιμέλεια: Πάνος Κατσαχνιάς
Φωτογραφίες: Αφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε.

Το Volvo FH16 είναι ιδανικό ως τράκτορας για βαριά ρυμουλκούμενα και πλατφόρμες ξυλείας, καθώς και για ταχυμεταφορές με υψηλές απαιτήσεις σε οδηγησιμότητα και παραγωγικότητα.
Από τα ισχυρότερα φορτηγά μαζικής παραγωγής στον κόσμο, διατίθεται με μία νέα γενιά κινητήρων 16 L που αποδίδουν ανάλογα με την έκδοση 750, 650 και 550 hp αντίστοιχα, με όλους να πληρούν τις προδιαγραφές Euro 6. Εκτός από τους μειωμένους ρύπους, οι νέοι κινητήρες προσφέρουν επίσης υψηλότερη ροπή στις χαμηλές στροφές, ισχυρότερο φρένο κινητήρα και πιο αθόρυβη λειτουργία.
Όπως δήλωσε σχετικά και ο Astrid Drewsen, Product Manager, των Συστήματων Μετάδοσης της Volvo Trucks: «Τα Volvo FH16 με κινητήρα Euro 6 εγγυώνται την υψηλή αξιοπιστία, κατανάλωση και ισχύ των προηγούμενων μοντέλων. Αλλά τώρα ο οδηγός απολαμβάνει τη μέγιστη ροπή από τις 900 ή 950 στροφές το λεπτό, ανάλογα με την έκδοση του κινητήρα. Η βελτιωμένη καμπύλη ροπής επιτρέπει επίσης στους πελάτες να επιλέξουν πιο μακριά σχέση τελικής μετάδοσης για άριστη απόδοση καυσίμου».
Όλοι οι κινητήρες εφοδιάζονται με το αυτοματοποιημένο κιβώτιο της Volvo, I-Shift. Η έκδοση 550 hp διατίθεται προαιρετικά και με μηχανικό κιβώτιο. Όλες οι εκδόσεις κινητήριων συνόλων μπορούν να παραγγέλνονται με το φρένο κινητήρα VEB+ της Volvo. Η μέγιστη ισχύς πέδησης έχει αυξηθεί από 425 σε 470 kWστις 2.200 στροφές το λεπτό, βελτιώνοντας την ασφάλεια και μειώνοντας τη φθορά στα φρένα των τροχών.
Για να ανταποκρίνονται στις εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOx) σύμφωνα με τα πρότυπα Euro 6, οι μηχανικοί της Volvo χρησιμοποίησαν το EGR (Exhaust Gas Recirculation) με σύστημα ψύξης, σε συνδυασμό με ένα αναβαθμισμένο σύστημα μετεπεξεργασίας καυσαερίων. Ένα νέο σύστημα τούρμπο δύο σταδίων βοηθά στην τροφοδοσία του βρόγχου EGR και συμβάλει σημαντικά στην υψηλή ισχύ.
Τέλος, ο κινητήρας διαθέτει επίσης σύστημα πιλοτικού ψεκασμού. Αυτό σημαίνει ότι μία μικρή ποσότητα καυσίμου προ-ψεκάζεται στον κύλινδρο, με αποτέλεσμα την πιο ομοιόμορφη πίεση στους κυλίνδρους, καθώς και μειωμένους θορύβους.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
• Εφοδιάζεται με τον Volvo D16K των 550/650/750 hp, έναν εν σειρά εξακύλινδρο κινητήρα diesel με υπερσυμπίεση δύο σταδίων, εκκεντροφόρο επικεφαλής, τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και ψεκασμό commonrail.
• Διατίθεται με 750 hp (3550 Nm), 650 hp (3150 Nm) και 550 hp (2900 Nm*).
• 50% χαμηλότερες εκπομπές σωματιδίων (PM) και 80% χαμηλότερες εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOx) συγκριτικά με τα πρότυπα Euro 5.
• Το FH16 με Euro 6 διατίθεται στις ευρωπαϊκές αγορές.

*2800 Nmμε μηχανικό κιβώτιο.
 
 Μηχανήματα έργων
JCB: Νέος εκσκαφέας Hydradig 110W
Ευελιξία και χρηστικότητα
Μηχάνημα Διάνοιξης Σηράγγων EPB–TBM
Εκσκαφέας ECR305CL σε πλαίσιο μηδενικής περιστροφής
Αναβαθμισμένοι Υδραυλικοί Εκσκαφείς Komatsu
Οι νέοι υδροστατικοί φορτωτές της Case
Πρεμιέρα νέας σειράς μηχανημάτων Volvo
Μεγάλες επιδόσεις στα μεταλλεία
Κατεδάφιση με χαμηλό κόστος
Καινοτομίες στο έργο με σφραγίδα Gemaco
© ΤΕΧΝΟΕΚΔΟΤΙΚΗ  | Όροι χρήσης  | Πληροφορίες