Εκτύπωση  Αποστολή
 ΜΗΝΙΑΙΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
ΤΕΥΧΟΣ ΙΟΥΝΙΟΥ
Κυκλοφορεί
ΤΕΥΧΟΣ ΙΟΥΝΙΟΥ
  Αρχείο περιοδικών
 
 
 Αρχική Σελίδα
 Επικαιρότητα
Πρόσωπα
 Κατασκευές
 Υλικά
 Μηχανήματα έργων
 Ατζέντα
 Θέσεις
 Ταυτότητα
 Χρήσιμα links
 Επικοινωνία
   
Γίνε συνδρομητής!  
 

στο διαδίκτυο
στο site
 
 
 
Επέκταση Μετρό προς Πειραιά
 


Με αφορμή την παρουσίαση στα «Εργοταξιακά Θέματα» στο τεύχος Απριλίου, του κατασκευαστικού έργου της τελικής επέκτασης της Γραμμής 3 του Μετρό από το Χαϊδάρι προς τον Πειραιά, δημοσιεύουμε την σχετική δήλωση του Πρόεδρου και Διευθύνοντος Σύμβουλου της Αττικό Μετρό κ. Χρήστου Τσίτουρα στο περιοδικό.

Ακολουθεί η δήλωση:

«Το μεγαλύτερο έργο συγκοινωνιακής υποδομής, το Μετρό της Αθήνας, επεκτείνεται στις περιοχές του Δήμου Πειραιά και των Δήμων της ευρύτερης περιοχής (Νίκαια, Κορυδαλλός, Αγ. Βαρβάρα) με 6 νέους Σταθμούς και 7,6 χλμ. υπόγειας γραμμής. Πρόκειται για μια επένδυση που έχει ενταχθεί για χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ, με προϋπολογισμό της τάξεως των 660.000.000 € και η οποία θα προσφέρει άριστη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση σε περιοχές του Λεκανοπεδίου που έχουν έντονα προβλήματα κυκλοφορίας και υποβαθμισμένη εξυπηρέτηση από τις δημόσιες συγκοινωνίες.

Με την κατασκευή της επέκτασης του Μετρό προς τον Πειραιά θα εξυπηρετούνται καθημερινά πάνω από 130.000 επιβάτες υπό άριστες συνθήκες μετακίνησης, ενώ ο συνολικός χρόνος από το Λιμάνι έως το Αεροδρόμιο θα διανύεται με το Μετρό μόλις σε 45 λεπτά. Επιπρόσθετα, με τη λειτουργία του έργου θα κυκλοφορούν καθημερινά περίπου 23.000 Ι.Χ. οχήματα λιγότερα στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά, επιφέροντας αντίστοιχα σημαντική μείωση των προβλημάτων κυκλοφορίας, αλλά και των ρύπων CO2 κατά 119 τόνους ημερησίως.

Ιδιαίτερα στο Σταθμό «Πειραιάς» προβλέπεται να δημιουργηθεί ένα σημαντικό Συγκοινωνιακό Κέντρο, συνενώνοντας λειτουργικά δύο γραμμές Μετρό (Γραμμή 1 και Γραμμή 3), το Λιμάνι , τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο και το Τραμ, για το οποίο ήδη έχουν ξεκινήσει οι εργασίες κατασκευής της επέκτασής του προς το κέντρο του Πειραιά, με 5,4 χλμ. γραμμής και 12 σταθμούς, διευκολύνοντας έτσι τις μετεπιβιβάσεις μεταξύ όλων των μέσων μεταφοράς.

Τα έργα υποδομής που σχεδιάζει, μελετά και κατασκευάζει η Αττικό Μετρό Α.Ε. συνεισφέρουν θετικά στο ΑΕΠ της χώρας μας, ειδικά στην παρούσα οικονομική συγκυρία, εξασφαλίζοντας ανάπτυξη, πρόοδο, θέσεις εργασίας και σύγχρονες υπηρεσίες στον πολίτη».
 
 Πρόσωπα
«Απαξιώνεται ο κλάδος των χειριστών και με ευθύνη της Ομοσπονδίας»
Κωνσταντίνος Μακέδος: «Το Τ.Μ.Ε.Δ.Ε. εξασφάλισε την απρόσκοπτη εγγυοδοσία και πιστοδοσία των μηχανικών»
Παντελής Σταγάκης: Με νέες υποδομές η Ελλάδα θα γίνει πιο αποτελεσματική.
Ο «πατριωτισμός» των εκπροσώπων του κλάδου, μόνη εγγύηση για την ισχύ του
«Η επανεκκίνηση των έργων δεν είναι επικοινωνιακό τρύκ»
Προϋπόθεση για την ανάπτυξη η συνολική επανεκκίνηση του κατασκευαστικού κλάδου
Όχι στην απαξίωση του ΙΓΜΕ
Ανταγωνισμός ναι, αλλά με διαφανείς διαδικασίες
Από την Λ. Πανεπιστημίου κι ακόμα παραπέρα
Αξιόπιστες υποδομές, για αξιόπιστη λειτουργία
© ΤΕΧΝΟΕΚΔΟΤΙΚΗ  | Όροι χρήσης  | Πληροφορίες  | Facebook